21 okt. 2009

Karin: Känner mig lite trendig ;)

Jag har aldrig varit någon som följer några trender. Är det randigt som gäller på stan, så gör jag gärna tvärtom. Ingen som är som mängden, gillar inte grupptryck.

Men nu. För första gången känner jag mig med i svängarna!

Wow, vi är mitt uppe i det som händer. Det känns så otroligt häftigt att ha ett finger med i spelet, att Y Climate Action ska dit. Till COP15, det som alla pratar om!
Och grupptryck, vi vet att det fungerar om alla drar åt samma håll! På det sättet kan vi få saker att hända och det är det som är så bra när man vill göra stora saker!
Jag ägnade en håltimme igår i skolans bibliotek för att skriva brev till Reinfeldt, Sveriges EU-minister och miljöminister. Kändes häftigt och jag hoppas att känslosamma, handskrivna brev biter på makthavare! :)

Fortsätt alla att vara så grymma som ni är, så löser vi detta tillsammans!

Ska se om jag får upp någon vacker bild från träff 1 ;)


Kramar!! //Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar